måndag 24 september 2012

Work, work.....

Denna helg har spenderats på jobbet. Nu är det äntligen måndag så nu är helgen över och jag är ledig tills torsdag. Saknar mina små gryn dessa helger då det känns som man inte riktigt hinner med nåt annat än sova när man är hemma. Brukar för det mesta mysa med barnen på morgonen när jag kommer hem så Älsklingen får sova lite extra när han är ledig!

I går hann jag i alla fall ta mig till Stadium och byta Tildes skor, då hennes fötter växt som ogräs. Fick även med mig ett par till Wille, så nu är fötterna rustade för höst!

Avslutade kvällen med mys framför Kung Fu Panda 2 och sen hoppa på cykeln igen.

I dag blir det en sväng till sjukan och ögon med Wille då han inte såg sista raden på tavlan på sin 5 års kontroll. Så hoppas det går bra i dag och han får slippa glasögon!!

Hej svejs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar