söndag 7 oktober 2012

Springer!!!

Dagarna bra springer förbi. Denna veckan har verkligen gått jätte fort, men ändå har vi inte gjort så mycket!!

Igår var barnen i väg på kalas för David på Busfabriken med Andreas. Hade så gärna följt med, men har ju lovat mig själv att inte boka in något när jag jobbar så jag blev kvar i sängen!!

I torsdags var vi en sväng till farmor Gerdan som barnen tyckte var alldeles för länge sen vi så. Sen följde hon med oss Till bibblan och låna lite böcker.

Förra söndag blev det en tripp till Kolmården. Barnen har längtat hela sommaren efter att få åka till en djurpark så nu var det dags! Favoriten var att titta på delfinerna. Tror de kunde stått där hela dagen.

Nu ska jag straxt krypa ner i sängen och vars ledig tills onsdag. Och i morgon ser jag fram emot en date med Tessi och barnen på Myran och sen ska vi luncha här hemma...

Kram kram och trevlig söndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar