söndag 18 december 2011

Dan före doppare dan!!!

Haft en skön dag som varit blandad med både nytta och nöje!! Barn till dagis, affären, knäck (vilken brändes så får börja om i morgon), RockyRoad (Leilas recept,helt gudomligt gott!), julskinkekok (vilket jag aldrig gjort då jag tyckte det varit onödigt då A inte äter. Får se om de blir förgiftade), träff med Underbara Tessi (som får mig att inte längta till barnen börjar skolan då de flyttar), målning av min gamla docksäng... O jag tror att den ska torka på en kvart!!! Mitt mellan namn "allt ska gå så fort som möjligt", sytt sängkläder till docksängen, de blev helt underbara, bara en lite miss!!! Inte hela världen men som jag fick höra i dag är jag en perfektionist och då är det jobbigt!!! Inget som Tilde märker, men visst lite jobbigt är det... Kvällen lider mot sitt slut så hämta barn på dagis och ser en Wille med svullen o blå kind... Stackarn! Hem, så kommer svärfar med fin julblomma som Tilde bestämt skulle ha i sitt fönster... Laga mat, fick Älskling att koppla i hop hans fina present från jobbet (en skrivare med allt), natta barn, en sväng med hunden, kaffe ett par timmar hos grannen och nu har jag slängt mig här på soffan och känner mig rätt så redo för julen!!

Natti Natti!!
(om jag nu får arslet ur o tar mig till sängen eller om jag nu vaknar upp på soffan som vanligt!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar