lördag 4 februari 2012

Lugn, snälla!!!!

Efter en dag som började helt underbart, med morgon mys slutar i katastrof... Hyperaktiva barn som bara har öron i bland. Somna tillslut på soffan till Smurfarna!!! Skönt tänkte jag, tänka så var ju dumt. Samma visa som i går Tilde vaknar i panik och gråter utan hejd när hon lugnat ner sig för stunden vaknar Wille på samma sätt. Panodil o lite pyssel så är det Tildes tur igen.... Usch då var det blöt i sängen oxå......... Blablabla.... Panodil... Nu äntligen snarkar dom! Hoppas få somna fort som attan.

Trevligt har jag haft det oxå underbara grannarna var över o fira mig önskat jag varit lite mer sällskaplig! Fick jätte fina koppar som jag ska inviga med morgonkaffen. Tack!!

Även irriterad över att saker försvinner, igår var det pengar o i dag var det mina nycklar. Dessutom låg båda på byrån i hallen när jag såg det sist. Mycket konstig!!!

Hoppas ni andra haft en bättre lördag än jag! "i morgon är en annan dag"

Natti!!

(även om dan varit jobbig så är de fruktansvärt underbara när de sover)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar